winmasters logo
  • Συμβουλες Στοιχημα

    • Μην ξεπερνάτε το μπάτζετ σας
    • Μην παρασύρεστε όταν κερδίζετε ή όταν χάνετε
    • Μην παίζετε μεθυσμένοι
    • Ορίστε μια κάβα παιχνιδιού και ποντάρετε το 5% κάθε φορά που επιλέγετε να παίξετε (διαχείριση κάβας)
    • Διεκδικήστε τις προσφορές* από τις στοιχηματικές εταιρίες που τις προσφέρουν
    • Μην ακούτε για "σίγουρα". "Σίγουρα" είναι μόνο τα χθεσινά

Έρευνα: Πώς η παρακολούθηση αγώνων βοηθά την κοινωνικοποίηση σου

Έρευνα: Πώς η παρακολούθηση αγώνων βοηθά την κοινωνικοποίηση σου

Μία νέα έρευνα που είδε το φως της δημοσιότητας αναφέρει πως το 84% όσων παρακολουθούν αθλητικό περιεχόμενο, παρακολουθεί με φίλους ή την οικογένεια του.

Τα αθλητικά ήταν και παραμένουν ένα προϊόν, το οποίο θέλει να παρακολουθεί το ανδρικό κοινό. Μπορεί για την Gen Z η έννοια της παρακολούθησης αθλητικών μαζικά σε μία μέρα να είναι άγνωστη. Όμως, οι αμέσως προηγούμενες γενιές όμως ζούσαν και ανέπνεαν για την Κυριακή. Τότε που ξεκινούσε η αθλητική δράση στις 15:00 και τελείωνε το βράδυ με τα πρωταθλήματα του εξωτερικού. Φυσικά, αυτή η γενιά μεγάλωσε, αλλά η συνήθεια παρέμεινε η ίδια.

Με βάση αυτή την συνήθεια λοιπόν εντοπίσαμε μία ενδιαφέρουσα έρευνα του DirecTV σχετικά με την παρακολούθηση αγώνων και πόσο συμβάλλουν στην κοινωνικοποίηση του ατόμου.

Τα στοιχεία της έρευνας

Η έρευνα από την DirecTV Advertising και την DirecTV for Business εξετάζει τις διαφορετικές συνήθειες, τις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των θεατών αθλητικού περιεχομένου. Με βάση, λοιπόν, τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα, το 84% των ερωτηθέντων θεατών αθλητικών ανέφερε ότι παρακολουθούσε ζωντανά αθλητικά γεγονότα με φίλους ή οικογένεια κάθε εβδομάδα.

Αξίζει να αναφέρουμε πως το 73% της ίδια έρευνας απάντησε πως παρακολουθεί αθλητικά με στόχο την κοινωνικοποίηση. Το δε 57% για να μοιραστεί τον ενθουσιασμό με τους φίλους του. Στοιχεία τα οποία υποδηλώνουν τη σημασία των κοινωνικών συνδέσεων και των κοινών εμπειριών στο οικοσύστημα παρακολούθησης αθλητικών.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο από την ίδια έρευνα προκύπτει ως προς την τοποθεσία που παρακολουθούμε αθλητικά. Το 25% των θεατών σπορ επιλέγει να παρακολουθήσει αγώνες εκτός σπιτιού για διάφορους λόγους. Κυρίως, το 73% λατρεύει τις συναναστροφές με τους φίλους και την οικογένεια, ενώ το 72% απολαμβάνει καλό φαγητό και ποτά. Επιπλέον, το 57% απολαμβάνει τη συντροφικότητα των φίλων του εν ώρα παρακολούθησης αγώνων και το 44% αντιμετωπίζει την παρακολούθηση αγώνων ως ευκαιρία να γνωρίσει νέους ανθρώπους.

Μάλιστα, από το κοινό που παρακολουθούσε αγώνες εκτός σπιτιού, ενδιαφέρον είναι ότι οι θεατές δεν παρακολουθούσαν τυχαία ή λόγω περιορισμών προβολής στο σπίτι. Το 42% έβλεπε το παιχνίδι ενώ ήταν έξω και μόνο το 11% δεν μπορούσε να έχει πρόσβαση στο σπίτι.

Παρακολούθηση αγώνων και φαγητό

Μεγάλη πηγή άντλησης στοιχείων είναι και η στενή σχέση αθλητισμού και φαγητού. Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, δύο στους πέντε ερωτηθέντες ανέφεραν ότι παρήγγειλαν φαγητό από τα τηλέφωνά τους ενώ παρακολουθούσαν αθλητικό περιεχόμενο. Μάλιστα, οι λάτρεις του NCAA (κολεγιακό μπάσκετ) ήταν ιδιαίτερα δραστήριοι. Ειδικότερα, το 58% παράγγειλε φαγητό από κινητό τουλάχιστον μία φορά. Τα είδη με τις περισσότερες παραγγελίες περιλαμβάνουν πίτσα, μπιφτέκια, πατάτες, σάντουιτς, φτερούγες και τάκος.

Φυσικά, ξέρετε και σε προσωπικό επίπεδο πως αυτό ισχύει και εντός των τειχών. Ποιος δεν έχει δει τουλάχιστον 1 φορά φέτος αγώνα του Champions League συνοδεία μπίρας και πίτσας;

Παίζεις στοίχημα χωρίς να καταθέσεις

Το ήξερες ότι μπορείς να παίξεις εντελώς ΔΩΡΕΑΝ* και χωρίς να χρειαστεί να καταθέσεις

Διάλεξε μία ή και περισσότερες από τις ενεργές προσφορές των στοιχηματικών εταιριών και τοποθέτησε τα στοιχήματά σου επωφελούμενος τα δωρεάν* στοιχήματα.

Η μελέτη αντιμετώπισε επίσης το ζήτημα της υπερφόρτωσης διαφημίσεων. Τα στοιχεία της Nielsen δείχνουν ότι το κορυφαίο 30% των θεατών ζωντανών αθλητικών αντιστοιχούσε σχεδόν στο 85% του χρόνου που αφιερώθηκε στην προβολή αθλητικού περιεχομένου. Κάτι που οι ερευνητές μετέφρασαν με έναν ενδιαφέροντα τρόπο. Ορισμένοι θεατές μπορεί να δουν τις ίδιες διαφημίσεις, ενώ άλλοι μπορεί να μην τις βλέπουν καθόλου.

*Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις

21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Share Διαβαστε επισης