Γιατί η Bet365 επενδύει ξανά στην Ελλάδα
Μια από τις ειδήσεις που έλαβε τα περισσότερα δικά σας κλικς τις τελευταίες εβδομάδες ήταν εκείνη για την απόφαση της Bet365 να επενδύσει και πάλι στην Ελληνική αγορά.
Μετά από πολυετή εμπορική απουσία και ένα μακρύ διάστημα που δεν βρίσκαμε ούτε banner της στις ιστοσελίδες, η σεζόν 2019/2020 θα είναι για την «πράσινη» στοιχηματική, εντελώς διαφορετική.
Ποια είναι η Bet365
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Από τους «γίγαντες» του χώρου και μια εκ των κορυφαίων που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά.
Για όποιον χρειάζεται επιπλέον πληροφορίες:
– Επενδύει ξανά στην Ελλάδα η Bet365
Γιατί αποχώρησε εμπορικά
Υπήρξε ένα διάστημα στο παρελθόν που όλες οι στοιχηματικές είχαν παράπονα από την Ελληνική αγορά. Πολλά από αυτά δικαιολογημένα, καθώς ο χώρος χαρακτηρίστηκε από αστάθεια και σημαντικές αλλαγές στο νομοθετικό περιβάλλον.
Η Bet365 κινήθηκε άμεσα και εξασφάλισε άμεσα μια από τις πρώτες νόμιμες άδειες στην Ελλάδα και δεν σταμάτησε ούτε μια μέρα να προσφέρει τις υπηρεσίες της στους κατοίκους της χώρας μας.
Από την άλλη, μείωσε δραστικά τις δαπάνες και την ενασχόλησή της για να αυξήσει το μερίδιό της εδώ. Οσες κινήσεις έκανε, έγιναν για το υφιστάμενο πελατολόγιό της, που λάμβανε μάλιστα πολλές ανακοινώσεις με τη μορφή e-mail και όχι μέσω του στοιχηματικού Τύπου και των ενημερωτικών ιστοσελίδων.
Από την ίδια εκφράζοντας αφενός η θέληση να στηρίξει την παρουσία της στην Ελλάδα, αφετέρου μια παγωμάρα για τις νομοθετικές εξελίξεις, που πάγωσαν ταυτόχρονα και όλο το πλάνο μάρκετινγκ.
Τι οδήγησε στην επιστροφή
Μέσα στα επόμενα χρόνια έγιναν πολλά θετικά βήματα στην Ελληνική νομοθεσία, σχετικά με το διαδικτυακό στοίχημα. Η αγορά άρχισε να μπαίνει σε μια σειρά και τα πράγματα να παίρνουν τον δρόμο τους.
Ετσι ισχυροί παίκτες, όπως η Bwin, επέστρεψαν.
Ανερχόμενες δυνάμεις, όπως ο Stoiximan, κατακτούσαν συνεχώς υψηλότερο μερίδιο
Παρουσίες, όπως η Betshop, επένδυαν συνεχώς σε χορηγίες, διαφημίσεις και αναβαθμίσεις της σελίδας τους.
Ονόματα κάποτε μικρότερα, όπως η Novibet, ήρθαν κοντά στον Ελληνα παίκτη και κέρδισαν την εμπιστοσύνη του.
Δυνατά brand name του εξωτερικού, όπως η Interwetten, προσάρμοσαν τις σελίδες τους στα θέλω του Ελληνα παίκτη.
Ολοι αυτοί έβλεπαν τους τζίρους τους στην Ελλάδα να ανεβαίνουν, «κλέβοντας» ολοένα και μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας που κάποτε άνηκε στην Bet365.
Φυσικά το μερίδιο της τελευταίας στην Ελληνική αγορά δεν έγινε μικρό, αλλά η τάση συρρίκνωσης άρχισε να διαφαίνεται στα κέντρα αποφάσεων.
Από εκεί που δόθηκε η εντολή της μεγάλης επιστροφής. Το «οκ» για να ανοίξει και πάλι η κάνουλα και να δημιουργήσει η Bet365 τη νέα της καμπάνια, ενισχύοντας και πάλι τη φήμη μέσα από την εμπορική της πολιτική.
21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ