Τι είναι το Simulated Reality League (SRL) στοίχημα;
Η Sportradar παρουσιάζει το Simulated Reality League (SRL), όπου η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) δίνει πνοή σε ένα νέο αθλητικό στοιχηματικό προϊόν. Το Simulated Reality League (SRL) χρησιμοποιεί τον τεράστιο όγκο δεδομένων της εταιρίας και της τεχνογνωσίας σε AI, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό user experience για τους λάτρεις των σπορ και όσους ασχολούνται με το στοίχημα.
Με την συνεχόμενη απουσία ζωντανών αθλητικών γεγονότων, η Sportradar, η Νο 1 εταιρεία παγκοσμίως σε παροχή αθλητικού περιεχομένου σε gambling operators, ανακοίνωσε το launch του Simulated Reality (3/4), ένα προϊόν για επαγγελματικούς αθλητικούς αγώνες που τρέχει πάνω σε AI και είναι διαθέσιμο άμεσα στους παίκτες του στοιχήματος.
Δείτε τις στοιχηματικές με SRL
Τι είναι το Simulated Reality League;
Χρησιμοποιεί το Machine Learning και την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για να δημιουργήσει μια εμπειρία παίκτη που είναι όσο πιο κοντά στην πραγματικότητα. Χρησιμοποιεί ως βάση δεδομένων τα πραγματικά ιστορικά ποδοσφαιρικά γεγονότα, τα πρώτα Simulated Reality παιχνίδια θα προσφέρουν τόσο pre-match όσο και live στοιχηματικές επιλογές.
Με έναν αγώνα διάρκειας 90 λεπτών, οι οπαδοί μπορούν να στοιχηματίζουν στις αγαπημένες τους ομάδες, να έχουν πρόσβαση σε ανάλυση και πίνακες βαθμολογιών, ενώ το παιχνίδι το ίδιο θα καλύπτεται από live match trackers. H Sportradar σκοπεύει να επεκτείνει το προϊόν Simulated Reality League και σε άλλες λίγκες στο προσεχές μέλλον, ήδη προετοιμάζοντας και άλλα σπορ όπως τένις και μπάσκετ.
Simulated Reality League (SRL)
Η έναρξη έγινε την Παρασκευή 3 Απριλίου, με κάλυψη γεγονότων από Αγγλία (Premier League), Γερμανία (Bundesliga) και Ισπανία (La Liga). Το ποδόσφαιρο SRL θα προσφέρει στους οπαδούς την δυνατότητα να ολοκληρώσουν την στοιχηματική σεζόν, με όλο το αθλητικό πρόγραμμα που απομένει, να προσφέρεται στην αρχικώς προγραμματισμένη ημερομηνία και ώρα.
Σχετικά με την Sportradar
Η Sportradar ιδρύθηκε το 2001, και κατέχει ηγετική θέση στη παροχή περιεχομένου αθλητικών στοιχημάτων, παρέχοντας μια ευρεία γκάμα λύσεων σε μέσα ενημέρωσης, πλατφόρμες καταναλωτών και gambling operators. Η Sportradar απασχολεί πάνω από 2.000 άτομα σε περισσότερες από 30 τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο. Έχει συνεργασία με πάνω από 1.000 εταιρίες, σε περισσότερες από 80 χώρες καλύπτοντας 400.000 αγώνες ετησίως σε πάνω από 60 αθλήματα. Επιπρόσθετα, είναι επίσημος συνεργάτης με τις διοργανώσεις NBA, NFL, NHL, MLB, NASCAR, FIFA και UEFA.