Στον προγραμματισμό της ροής του BetMarket την περασμένη εβδομάδα είχαμε το αφιέρωμα στη Σούπερ Λιγκ 2021/2022. Όπως κάναμε για τα μεγάλα, ευρωπαϊκά, πρωταθλήματα.
Μετά το μεταφέραμε για τη Τετάρτη 24 Αυγούστου, όπου πάλι το ακυρώσαμε και στη θέση του αποφασίσαμε να γράψουμε το σημερινό κείμενο, αφού έναρξη πρωταθλήματος δεν θα υπάρξει ούτε τώρα.
Φυσικά ο προγραμματισμός του BetMarket είναι το μικρότερο κακό στην όλη υπόθεση, αλλά αρκετά ενδεικτικό για το πως… αντιμετωπίζει ο οργανισμός της Σούπερ Λιγκ ολους όσους θέλουν να ασχοληθούν μαζί του. Και πόσο αδιαφορεί για εκείνους που ουσιαστικά τον στηρίζουν με τον τρόπο τους.
Οι συνδρομητικές πλατφόρμες (που έχουν φυσικά το δικό τους μερίδιο ευθύνης) δεν έχουν υλικό από το πρωτάθλημα της χώρας. Ο κόσμος δεν ξέρει πότε και που θα παίξει η ομάδα του, για να κανονίσει μια βόλτα στο γήπεδο, μια εκδρομή ή έστω έναν καφέ με φίλους. Οι προπονητές δεν γνωρίζουν αν πρέπει να ετοιμάσουν την ομάδα τους για το Σάββατο ή για… τρία Σάββατα μετά. Οι παίκτες ανεβοκατεβάζουν ρυθμούς ανάλογα με τις ειδήσεις για την πιθανή σέντρα. Τα ΜΜΕ, ο κόσμος που δουλεύει στα γήπεδα, τα καφέ και όλοι οι μικρότεροι εμπλεκόμενοι που άμεσα ή έμμεσα εμπλέκονται με τη Σούπερ Λιγκ είναι επίσης στον αέρα.
Ολοι είναι χαμένοι
Και ο οργανισμός… τον χαβά του. Ο ένας το μακρύ του, ο άλλος το κοντό του. Και πλέον δεν έχει καμία, μα καμία σημασία ποιος έχει δίκιο. Στον καυγά των προέδρων και στη μάχη των εντυπώσεων απαντά η βαθμολογία της UEFA. Χάνετε όλοι! Βυθίζεστε και πάτε από το κακό στο χειρότερο. Αυτό είναι το μήνυμα που έρχεται από τα ευρωπαϊκά ματς και είναι 100% σωστό.
Ένα πρωτάθλημα με ανθρώπους που ούτε να συνεννοηθούν για να το ξεκινήσουν δεν μπορούν, δεν γίνεται να έχει ευρωπαϊκές βλέψεις. Χαμένος ο πρωταθλητής που βλέπει το Τσάμπιονς Λιγκ με το κιάλι. Χαμένοι οι Ευρωπαίοι που ούτε γύρο στο Κόνφερενς δεν μπορούν να περάσουν. Χαμένοι οι μικρομεσαίοι που έσοδα Ευρώπης δεν θα δουν ποτέ όπως οδεύει το πράγμα. Η Ευρώπη απάντησε ήδη. Χάσατε όλοι.
Να σώσουμε την τσέπη μας
Το γεγονός πως οι άνθρωποι που έχουν στα χέρια τους τη μοίρα του Ελληνικού ποδοσφαίρου δεν νοιάζονται για αυτό, φαίνεται από τον λόγο του τσακωμού. Ποιος και πόσα λεφτά θα πάρει από τα τηλεοπτικά. Για την πάρτι του, για την τσέπη του και για να βγάλει τη χρονιά. Και η κατσίκα του γείτονα ας ψοφήσει.
Για το προϊόν δεν ενδιαφέρεται κανείς. Γιατί ο πρώτος λογικός ενδιαφερόμενος θα βροντοφώναζε πως… χάνουμε τον κόσμο με αυτά που κάνουμε. Γιατί ο κόσμος, ο υγιής κόσμος, θέλει να βλέπει ποδόσφαιρο. Ούτε οι μάχες ανακοινώσεων ενδιαφέρουν, ούτε τα επικοινωνιακά παιχνίδια, ούτε τα λεφτά της τηλεόρασης.
Μίσος στο μυαλό
Η’ για να το θέσουμε ορθότερα, τα λεφτά της τηλεόρασης ενδιαφέρουν τον κόσμο. Τον υγιή κόσμο, που θέλει να βάλει μια ριμάδα συνδρομή, από το περίσσευμά του, για να βλέπει την ομάδα του και αυτή η επιθυμία του δεν γίνεται σεβαστή από τον οργανισμό της Σούπερ Λιγκ.
Και αντί να σκύψουν το κεφάλι από ντροπή όλοι εκείνοι οι παράγοντες που έχουν φτάσει το Ελληνικό ποδόσφαιρο σε αυτό τον πάτο, ποτίζουν συνεχώς με μίσος το μυαλό του κόσμου. «Γιατί να πάρει τόσα εκατομμύρια αυτός και όχι εγώ;», «γιατί να κάνουμε κεντρική διαχείριση και να μου τρώει τα έσοδα εκείνος». Ατάκες που ακούς πλέον από οπαδούς, που αντί να σκεφτούν πως για να δουν μπάλα θα πρέπει να έχουν δυο συνδρομητικές στα σπίτια τους, έχουν ποτιστεί με μίσος για τον απέναντι και το πόσα λεφτά θα εισπράξει ο αντίπαλος πρόεδρος.
BetMarket Άποψη: Τα λεφτά στους καλύτερους
Η άποψη του BetMarket είναι… υπέρ του κόσμου. Ο Ελληνας φίλαθλος, εκείνος που θέλει να πηγαίνει και στο γήπεδο, δεν γίνεται να πληρώνει δύο συνδρομές για να βλέπει την αγαπημένη του ομάδα. Αυτό είναι το πρώτο που έπρεπε να σεβαστούν οι άνθρωποι της Σούπερ Λιγκ.
Να βάλουν μπροστά το καλό του Ελληνικού ποδοσφαίρου, τις προοπτικές αναβάθμισης του προϊόντος και να φτιάξουν ένα σοβαρό πακέτο. Σουπερ Λιγκ, Β’ Εθνική και Κύπελλο μαζί. Ένα πακέτο. Σε μια συνδρομητική. Με τα έσοδα μοιρασμένα ανάλογα με τη θέση που θα πάρει ο καθένας στο πρωτάθλημα και την πορεία του στο Κύπελλο.
Περισσότερα λεφτά ο 7ος από τον 8ο και μεγαλύτερο μπόνους εκείνος που θα περάσει κάθε γύρο του Κυπέλλου. Ετσι ίσως γλιτώσουμε και τους αδιάφορους των τελευταίων αγωνιστικών.
Κίνητρα που μπορεί να είναι εντελώς άδικα, βάσει εμπορικότητας των ομάδων, αλλά είναι πέρα για πέρα δίκαια για τον οργανισμό.
Και όταν κάθεσαι στο τραπέζι να συζητήσεις για τη Σούπερ Λιγκ, οφείλεις όποιος και αν είσαι, από όπου και αν προέρχεσαι, να βάζεις μπροστά το συμφέρον της Σούπερ Λιγκ, όχι της ομάδας σου.
Μέχρι τότε, ας ζητάει ο κάθε πρόεδρος να πληρώσουν οι συνδρομητικές τα τηλεοπτικά και οι φίλαθλοι τα εισιτήρια, όσο αυτός συνεχίζει να καταστρέφει το προϊόν.