Εξυπηρέτηση Πελατών Στοιχηματικών Sites
Τι σχέση μπορεί να έχει η εξυπηρέτηση πελατών των στοιχηματικών sites και ο Βίνσε Λομπάρντι; Ο Λομπάρντι ήταν ένας από τους σπουδαιότερους προπονητές στην ιστορία του Αμερικάνικου ποδοσφαίρου. Πρωτοπόρος, καινοτόμος και πολύ μπροστά από την εποχή του.
Έφτασε σε σπουδαίες επιτυχίες και πολλές από αυτές τις «έντυσε» με ατάκες που έμειναν στην ιστορία. Μία από αυτές ήταν το «χρειάζονται μήνες για να βρεις έναν πελάτη, αλλά αρκούν μερικά δευτερόλεπτα για να τον χάσεις».
Μια μεγάλη αλήθεια που βρίσκει εφαρμογή σε κάθε συναλλαγή στη ζωή και σίγουρα ισχύει και στις στοιχηματικές εταιρίες. Μπορεί να κάνουν τα πάντα σε αποδόσεις, αγορές, ασιατικά χάντικαπ, live streaming*, live στοίχημα, εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα, μεθόδους συναλλαγών αλλά ένα κακό τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να «γκρεμίσει» όλη την εικόνα.
Στην έννοια της εξυπηρέτησης εντάσσονται πολλά πράγματα. Η ευκολία που μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει με ένα στοιχηματικό sites. Η ευγένεια που θα συναντήσει στον διάλογο. Οι ουσιαστικές και βοηθητικές απαντήσεις που θα λάβει. Για να φτάσει όμως σε αυτά, πρώτα πρέπει να εξετάσει τις δύο σημαντικές παραμέτρους, τις ώρες και τον τρόπο επικοινωνίας.
Εξυπηρέτηση πελατών και ωράριο επικοινωνίας
Το πρώτο πράγμα που οφείλει να δει κάποιος είναι το ωράριο. Αν έχει τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε αυτό που λέμε «εξυπηρέτηση πελατών» τις ώρες που μπορεί να τη χρειαστεί.
Και αυτό, φυσικά, εξαρτάται από το είδους του παίκτη. Αν αρέσκεται να ποντάρει σε NBA, τότε η 24ωρη εξυπηρέτηση είναι στα αναγκαία για τον ίδιο. Αν ο μεγαλύτερος όγκος στοιχημάτων του είναι το Σαββατοκύριακο, σίγουρα δεν τον καλύπτει μια στοιχηματική εταιρία που το τμήμα εξυπηρέτησης είναι διαθέσιμο μόνο τις καθημερινές.
Τρόποι επικοινωνίας
Για τους νεότερους η ζωντανή συνομιλία είναι η ευκολότερη μέθοδος επικοινωνίας. Για τους πιο παραδοσιακούς το τηλέφωνο πάντα εξυπηρετεί καλύτερα την κάθε ανάγκη. Μην ξεχάσετε να τσεκάρετε αν ο τρόπος που εσείς θέλετε να επικοινωνείτε είναι διαθέσιμος από την πλευρά της κάθε στοιχηματικής εταιρίας.
Πλέον οι τρόποι επικοινωνίας έχουν πολλαπλασιαστεί, καθώς πολλές στοιχηματικές εταιρίες προσφέρουν και πιο σύγχρονες μεθόδους όπως η υπηρεσία Call Back αλλά και μέσω εφαρμογών όπως το Viber και το WhatsApp.
Στοιχηματικά sites
Δείτε αναλυτικά (με αλφαβητική σειρά) και ανά στοιχηματική εταιρία, τις υπηρεσίες της εξυπηρέτησης πελατών στον παρακάτω πίνακα.
*Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις
21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ